24h購物| | PChome| 登入
2004-08-05 15:30:18| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

長洲camp★Day 2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一日5點先訓
第二日我竟然9點就醒左
可能因為被某d野煩著
又有人打黎同埋send message
所以我好快醒左
仲同lau and tang講有關UFO同降頭o既野
講完我就出左去睇tv
同埋講左陣電話
大哥,lau and tang就狂o係到訓覺



起晒身之後
我o地就去左張記魚蛋食野
食完之後d男仔去左游水
我就玩左陣水
之後就走左去行下長洲睇下有咩好買



夜晚o係屋到打邊爐
睇左皆大歡喜同xx神探
之後又深夜探險
入左去張保仔洞呀
好好玩:)
行完發生左d事
所以有d人番左渡假屋先
後來仲走左出去食糖水
好甜呀-_-”



後來大哥番黎
講番件事
真係好好好危險呀



長洲原來係個好雜o既地方



o個晚又係5點到訓覺

台長: chuitnggg♡
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文