24h購物| | PChome| 登入
2003-08-08 18:37:44| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17年364日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚好夜先訓
一黎夜返屋企
二黎有好多野想做
而且...搵野搞搞左好耐

尋晚突然間拎返f4 d相黎睇
form 4呀...唔係流星花園果班
演藝比賽果d
屯門大會堂果度果d
好好笑,果陣時個個都攪到咁既樣
我淨係知我同徽伯係犲狼
姓陳果兩個..我係睇唔出
係老鼠..?人造衞星..?定係春麗..?
淨係知,真係好好笑,應該係一絕
可惜張相有d矇,而且影晒十幾人
搞到個個人都唔係點睇得淸
po出黎果張相,有黎過呢度既人
自己睇啦~~


夜媽媽冇野做...見到d識既人
應屆放榜生,所以好八掛咁問下
其實都真係有好耐好耐好耐冇chat過
不過..唔出奇既,因為唔熟丫嘛
估唔到咁好成績

其實..呢個人物,都係因為果件事先識
仲有第二,第三,第四,第五個都係
仲有好多好多...多到我都唔識佢地

以前係好好笑
今日係將來黎講,都會好好笑
如果可以好似記錄片咁
睇返以前既野,應該拎到奧斯卡
即係一張卡寫住奧斯兩個字者
哈哈


尋日係咁,今日又係咁
如果我可以咩都唔知既
我會開心好多
你...唉!


結果...搞到3點先訓
今朝又要返9點,終於都開晒d會喇
等去camp








今日係我自出娘胎既第17年零364日
聽日就可以名正言順咁去多左好多地方
而且...亦都唔使PG喇
大個仔,要爭氣




我有d唔捨得...我個17歲
好特別














i miss you....
"蛋布丁 吃了沒有病"

台長: 龍格保
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文