24h購物| | PChome| 登入
2004-05-21 17:27:37| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

鼠患

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

太過恐怖...
有小小強,即係好細隻既小強
同埋類似蜘蛛型物體既山蚊
我都忍你啦
咁大間超市
我都接受到實會有d小昆蟲
但係..
你都唔會俾我見到有老鼠丫..
雖然唔係話好大隻
條尾都唔係好長
但係光燦燦之下有隻黑色既老鼠好似玩短跑咁
由我眼簾既左邊竄到去右邊
會唔會過份d呢..
仲要話
不嬲都有老鼠...







不過真係好在果一下除左我冇人見到
但係..其實當時都有人係果度丫
點解佢又見唔到架呢
我見到呢件事之後
成個人都定晒格咁
直至果個人同我有眼神接觸
我...唯有扮乜事都冇發生~~
















咁....你話我以後點可以放心做野呢
會唔會冇啦啦隻老鼠會扮入我條褲入面架..
執執下野咬我咪死...
嚇鬼死人喇真係





















我有嘗試搵佢出黎架
但係我趴低望既時候
佢又唔知去左邊度
我唔鐘意老鼠呀..
搞到我成日都唔係幾想行近果度
以後點算呢真係...































我只會鐘意金毛尋回鼠

台長: 龍格保
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文