24h購物| | PChome| 登入
2004-01-07 18:03:46| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

+ + 頹廢╭*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


























今日考MATHS~~都係果句啦......預o左死............
其實應該係"例死"呀.....冇一次pass o既~~~~~
所以對呢科無期望.....唔唔........~~~~~


做卷果日真係成個人軟晒....無powerful去做............
差不多全程都趴左o係度........好冇mood~~~~~
我已經很努力去做卷~~~Circle果課還好吧........

最好笑的係,唔識寫英文果D名詞.....便做o左樣傻野.....
就係寫番中文落去~~~哈哈!!....讀英文數........
不過用答中文,有D係寫英文嫁~~~但真係唔識嘛~~~~
唔唔~~~希望Mr.Lo不會怪我~~~哈....搞笑!!



聽日考英文....不用溫習!!真係太好喇~~~~~~
終於都有一日係可以休息喇.....休息休息...........
我唔想聽日做卷果陣又軟晒咁趴o係度呀....哈!!


..........至於Physics.....真的不知道點溫...........
因為真係唔識呀....仲要考埋Heat...死得喇.....><"
又係預o左唔合格嫁喇~~~但點都要溫溫o既!!~!~!~!!!




想搵阿婷幫我溫,但又怕阻住她....唔知點好..........
但我真係唔想衰得禁轍底呀.....俾佢鬧就唔好喇~~~~
一陣又要我地drop左佢嫁喇~~~佢傻嫁嘛!!!!!!!

所以.......真係唔知點好.................
後日econ.....而家努力溫o左先喇~~~~~~














Anywayz,God will control everything..............
..........i trust my Godfather...........

台長: ╳WaiTiNg↗
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文