24h購物| | PChome| 登入
2004-08-23 01:45:30| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

莫作棟....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月22日
今日睇左<棟>ge大結局,我對Lee套片一向不大興趣,
但係套片ge結局竟然令我諗到d野.....
講真d個結局都有d唔知想點,不過我唔係想講睇完套野ge感受,所以唔多講lu~~
個結局尾部講莫作棟勁追個賊,連自己"how串"都唔理......
最後佢終於捉到個賊,而d次係佢成套劇入面第一次(亦是最後一次)靠自已ge體能捉到賊...
還記得佢當初連一個老太婆亦捉唔到,現在卻成功捉住個青年~~~
但不久之後佢就死左(暫且當係死...)
之後我突然有個想法,起我死之前可唔可以盡心、性、意、力去為神做一番大事...
莫作棟做到佢身為警察ge職責,而我又可唔可以做到神要我做ge野呢~~
我究竟得唔得........
我驚我會做中途返去影結婚相ge莫作棟......

台長: 不倒翁
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文