24h購物| | PChome| 登入
2006-07-01 22:09:58| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/6 舊朋友v.s.新朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上晝...其實都唔係上晝喇,
黑到呢...有無搞錯呀,d人放d竹o係垃圾筒,
搞到我慘左刺~激死!挑左我成半個鐘先出返黎!
同左寶寶&阿計去左女人街好光果間餐廳食tea!
見到大住肚o既寶寶,有左仲可以只係重我幾磅,
見到佢都唔算好腫,始終今個月都生得啦!
坐左好耐,傾左好多中學果陣d野,
大家都仲有中學時o既感覺呀!
之後,計計去左機場接男朋友,而我就護住寶寶行左去田園睇書!
佢呀...真係好危架,o係後面睇完全唔覺佢有左囉~
仲四圍走...忍唔住摸左我個未來契女幾下,
個感覺好神奇呀!我地仲得閒到去左影貼紙相添呀!
然後佢約左fd,我又約左fd,於是就分開左~
去左join Esther,呢一晚去佢個fd屋企燒野食!
其實初初諗住唔去,但係原本以為好耐無見o既Bobo會去,
點知都無,諗住第二朝要當更,
o係青衣去應該會快dd,於是把心一橫唔返屋企訓囉~
Sor呀心心,果個演唱會其實我真係無咩興趣呢~
發現Esther都幾易發脾氣,搵唔到個人又爭d發火!
終於搵到個人,一齊買完野,Esther又要去學瑜珈,
於是我地拎d野去佢個fd度先~嘩..佢個fd有九成似Toby呀!
不過我覺得呢一個人怪怪地咁o既!
之後,d人陸續咁黎,渭輿好好呀,幫我縮帽!
Esther個細佬勁似大鼻,佢女朋友就似嘉穎...好好笑囉!
燒下野食,玩呀玩,玩到差不多天光,
有Judy同Esther幫我扎髻~不過我都係頂唔順扒o係度訓左~
好在醒左都無散咋..

台長: 秋欣
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文