24h購物| | PChome| 登入
2006-03-19 02:11:21| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/3 小魔怪的秘密

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢一日,返Placement,
學生們都在測驗,小息時,
小魔怪拉我埋腳角,跟我說了一個秘密,
一個可以公開o既秘密~
佢話﹕我個秘密就係,你好靚呀!
我日日都覺得你好靚!佢仲用個頭頂黐住我個肚~
果一刻...好甜呀!

放左學,有一個俾教師o既成長的天空工作坊,
Get到一點Insight~原來人都有Learned helpness,
白老鼠在水中掙扎到一個程度,就會放棄,
讓自己下沉,唯有人生閱歷豐富的人,
才有生存下來的意志!人係應該有Sense of Belonging,
唔一定係愛情,而係身邊每一個Party,
如果人o既Sense of belonging只係建基o係愛人身上,
就讓對方變得沉重!讓關係變得沉重!

我慶幸o既係,原來不經不覺,
我o既人生閱歷都唔淺~
人係有Learned helpness,但係當下沉之後,
有能力自己爬返起身,果一種o既反彈力,
先至可敬!而我對身邊o既每一個Party都好有歸屬感,
因為他們都愛我~給予無比接納!
如果到了這一刻,你仍未找到自己的容身之所,
而仍然迷失在不實在的世界,只看到自己如何無助,
世人怎樣有負於你!沒有想到要進步~
恭喜你,你已經成為世上最可憐的可憐蟲了~

是夜去了教院Sing Con,支持Cherry同P.Lee是也,
差點成為史上第一個食珍寶珠濁口水咳而死o既人~
發現原來都幾多男仔識彈琴,冠軍果個,
雖然薯d,但係如果我係佢女朋友,一定Lum死~
同大家落大中食完飯,就各自歸家喇~

台長: 秋欣
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文