24h購物| | PChome| 登入
2006-02-11 00:19:52| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10/2 八百大關

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

可能受酒精影響,今日右邊某個器官有d痛~
不過...應該無事o既~而家我都仲飲緊ICE~
今朝收到Misso既訊息,四點先學琴~
於是同阿媽佢地食完野,練下琴先出去~
出門口前,數過下d利是...
係$764!無錯~因為有某位老人家封左兩封$22~
然後去學琴...順手幫家姐拎盒禮俾Miss,
Miss俾左兩封利是我,每封$20,
俾我果陣佢問幾時到我...唯有告訴她事實~
終於...突破左$800大關~其實...
仲有兩封,但...有人拆左~
不過算啦...你幾時會俾到我丫~

之後,一個人行沙田,睇電話,
都唔知換邊部好呢~仲買左兩隻耳環...
(估唔到我都會買耳環:P)
行行下竟然撞到Eva,佢依然係果個好似有野同我講o既樣~
不過打左個招呼,寒暄左兩句就走左~
點解d人見到我一個人都硬係要問我﹕你一個人呀咁o者﹖
唔通我靚得滯...一定要有人陪先襯我﹖
睇完電話...心血來潮去左莎莎,
買左遮瑕筆同化妝撲,然後返到大埔買左支啡色o既捷毛液...
俾人勁Sell SK2唇膏囉~想點呀﹖
見到情人節呢3個字,心仍然好酸,
不過...果日我約左人~嘻~~

這陣子,好多人都同我講左佢地唔同o既睇法,
今日輪到阿瑩,不過點都好...多謝你地~
o係MSN度都有同家姐傾過,可能你會覺得我仲好細個,
不過有d野我真係明架~希望我唔會講左d傷害你o既說話~
其實...對於我黎講,我覺得舒服就得啦,係唔係﹖

輕左...六磅

台長: 秋欣
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文