24h購物| | PChome| 登入
2003-10-21 19:57:09| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

TEST!!~勁緊張!!~21/10/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日6點幾起身~之後沖涼洗頭~~搞到7點幾~~我都仲未化妝~~之後化左成半個鐘~~搞掂~~
真係靚呀!!~哈哈~~化左妝真係唔同d!!靚d呀!!~^^
之後返到去~上AROMA~!原來今日TEST WOR!!~真係完全唔知呀!!~琴日ONLY溫按摩~~一D都無溫過~~真係死俾你睇呀!!~不過之後好彩都識~~之後放左個BREAK!!~之後就要上SKIN CARE啦~~死啦~~要TE啦~~好驚呀!!~仲有個MISS黎俾分TIM呀!~佢好惡GA!~好彩MISS睇我個排JEI!~阿婷個排真係慘~真俾個個MISS CHECK!~之後開始TEST!~勁緊張~~我勁唔記得~~好緊張呀!~仲手都震埋呀!!~MISS又企係我附近WOR!!~之後好快MISS就叫停啦~~之後MISS都話~~靜雯~~失晒水準WOR!!~跟住我話~係呀!~勁驚呀!!~我諗今次有個C都已經偷笑啦~~!!嗚嗚~~~
星期四又要TEST啦~~好多野要記呀!!~都唔知溫唔溫得晒~~!!...........

台長:
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文