24h購物| | PChome| 登入
2003-09-17 03:30:32| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

last day~好開心~呇a好鍚我~!!多謝你地~!!15/9/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早就得番我一條友係屋企~~諗住有排訓啦~點知~~12點幾媽咪打黎~話契爺無帶鎖匙~~咁就要我出去紅磡拎law!!~因為媽咪係紅磡ma!!~咁我就即係起身~以最快速度搞掂出去啦~~之後~嘩~~!!落勁大雨呀!!~條褲濕鬼晒~~之後拎完咁就搭車返去lu!~跟住行到半路~勁樣衰~吹爛左把遮呀!!~樣衰都嘔呀!!~之後一路我都無開過把遮啦~~返到黎俾完佢之後~咁我就去左食野~因為無食lunch ma!!~
咁我就去左茶餐廳度食啦~~雖然個烏冬好好味~不過D阿華田勁難飲~~之後就行左一陣~就返屋企lu!!~返到黎~就沖涼~之後就搵衫返工~~因為今日last day ma!~要著靚D佢地話~~之後搞左勁耐先出得門口~~之後返到去~~見唔到婆婆~打俾佢~電話又無開~~之後我就係房計數~~之後annie就叫我出去睇下有咩做~D數可以遲D先計~heheeee!!~好yeah~~!!今日莎莉帶左佢囡囡返黎呀!@!~勁cute~!好好玩~^^
之後到10點幾~annie就開始問我唱咩歌~我係度扮聽唔到~~跟住到11點幾~佢又問~~最後佢地個個都叫我唱~~最終都係唱左~之後仲同annie個邱生合唱~~我勁驚呀!!~之後個個都俾利是我~~有成千幾蚊呀!!~個個都一百一百咁俾~搞到我好唔知點咁~~今日影左勁多相呀!~影左兩筒菲林~我真係好唔捨得~~之後放左工之後就上左去上面玩~~個個都叫我一得閒記得返去~搵佢地~嘻嘻~我一定會呀!~因為你地實在太鍚我啦~~今日同愛人影左張咀咀既相tim呀!!~勁搞笑~佢無啦啦咀個埋黎~笑死~
我以為佢作下狀影相啦~點知佢真係咀埋黎~咁媽咪咪拎相機影law!~heeeee!!~真係好開心呀!~!好難忘~唔會唔記得~你地~!!之後等佢地放工~愛人話我last day請我飲野~食野~!本來我等埋媽咪先行~點知愛人話獱架車過去叫我跟佢~哈哈~佢地個個都要自己行過去呀!!~^^我地有成9個人呀!!~好開心~!之後去到~叫野飲啦~咁佢就問我飲咩啦~咁我就話凍阿華田呀!~跟住佢就話我~嘩~你咁baby既~heehee!!~!之後我地就係度傾計~~勁開心~!跟住到6點就走lu!~愛人叫我唔好走陪佢~叫媽咪佢地走先~我話咁你要車我返屋企wor!~跟佢話我車你返我屋企~^^係柴灣呀!~咁遠~咁梗係唔啦~~臨走佢就叫我得閒就返去見佢~同埋幫佢抹車~~佢話我係佢既~叫我唔駛幫其他人做野~heheee!!~搞笑~~多謝你呀!~我真係好唔捨得你~~開左學之後我一定會返黎玩ga!!~到時~你一定要請我飲野ga!!~^^

台長:
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文