24h購物| | PChome| 登入
2003-07-12 04:46:49| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

貝澳camp~勁靚~!8/7/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日約左班朋友仔去camp~去貝澳呀!~一早就已經起左身啦~因為要拾野呀!~
哈哈~勁呀~我竟然知醒呀~!係咪好犀利呢~!我地約左11圁45分係中環mtr度等~哈~時間岩岩好~
我係第五個到呀!~我地有14個人~哈哈~我地等齊人之後就去碼頭搭船lu~嘩~勁耐呀~搭左差唔多成個鐘呀!!~之後我地就再轉巴士入去~我地租左最低個層呀!~好方便呀~一打開對門出面就有得BBQ啦~入到去~我地換晒衫之後~就去左沙灘玩~我勁失敗呀!~我無諗過個度D水會淺到咁ga!~所以我無換衫呀~我淨係換左D褲~但係因為個件係新衫黎ga!~所以......被迫要除左出面個D~好彩我入面著左件吊帶咋~如果唔係~~......咁就無得玩gala!!~不過~~~個件吊帶係白色黎ga!!~so落左水之後勁透~個bra好伕件三點式咁!~咦........~~~~~
我地玩左好耐呀!!~好開心~好好玩呀!!~之後我地就返去lu!!~跟住就輪流沖涼洗白白~之後我地就打牌~好彩最後我都係輸左23蚊jei!!~哈哈~~之後到夜晚我地就出左出面BBQ~!!
B完之後~佢地就繼續打~我就..........嗚嗚~~~
之後無事~佢地入左黎我間房傾計~!!之後3點幾4點~我地就訓覺LU!!~我地傻GA!!~8個人迫埋係一間房度~d男仔又唔係瘦wor!!~哈哈~

台長:
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文