24h購物| | PChome| 登入
2003-06-23 02:05:36| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重返93旅大家庭~開心~!22/6/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日九點就要起身啦~嘩~琴晚做到咁夜~今日又要咁早起身~勁眼訓~勁呀!!~
今日要返venture呀@!~所以就要咁早起身啦~今日我覆誓呀~哈哈~開心呀~終於做返一個童軍啦~
仲升左級tim呀!!~哈哈~一返到去~勁搞笑呀~因為我唔夠訓呢~所以隻眼好紅la!~點知佢地竟然話......
哈哈~佢地話我將D eye shadow搽左係隻眼下面wor!!~哈哈~我覺得勁搞笑呀!!~
之後就開始啦~我地覆誓完之後就傾番之前plan個D野啦~哈哈~就係我琴晚好辛苦完成個個計劃書啦~heheeee!!~跟住我地就present啦~唔~好多野有變動呀~D時間有D問題~要再plan個D time~ 同加多個財政落去~ 之後我地開完會就成班人去食lunch lu!!~我一早就已經嗌肚餓gala!!~到12點幾先有得食~
哈哈~不過唔緊啦~開心呀!~我地成十一個去左一間勁細既餐廳食呀~嘩~!!好迫or~~哈哈~不過都唔緊啦~有得食就得gala!!~哈哈~今餐係到呀sir請食飯呀!!~哈哈~佢已經推左幾個星期gala!!~哈哈~
今日.....哈哈~~我地呢度好怪ga!~我地隔一個星期返ga!~咁D 領袖就要輪流請我地食飯~
但係我地係得三個領袖ga咋~哈哈~真係食到佢地窮呀!!~heheeee!!~
之後我地一點幾就走lu!~之後我就去lok fu la!~今日要忙傑做義工呀!~我就約左charine一點九係巴士站我~之後我地就去大滿貫出面搵佢地啦~因為青協係個度搞呀!!~哈哈~~好開心呀!~今日miss chun黎左呀!~見到佢真係好開心~之後我地就幫手啦~哈哈~中間發生左一件勁搞笑既事~哈哈~係超搞笑ga@~不過我唔識點打出黎呀!!~heheeeee!!~~之後我地玩得勁開心~~我地幾個女仔玩"蛙"艇機呀~鬥快呀~哈哈~~好好玩呀~好開心呀!!~之後五點我地就幫手拾野~之後我地就走lu!!~
哈哈~今日真係好開心~嘩~今晚勁好Å呀~有蝦又有魚呀~~哈哈~我好鍾意食ga!!~
所以今日食得好飽呀!!~哈哈~不過now我又去食糖水la!!~heheee!!~今個暑假一定變肥婆啦~
真係要做下運動先得啦~!!!!~^^

台長:
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文