24h購物| | PChome| 登入
2003-06-21 00:09:25| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開完會lu~!!-20/6/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開完會返黎啦~好呀!!~我地頭先諗左好多方案出黎~
不過....最終我地都係決定左既~哈哈~~
好開心呀!!~個日有得BBQ呀!!!~我地會BBQ完先開始行呀!!~哈哈~~
BBQ個度仲有沙灘ga!!~真係好~~我勁想BBQ呀~唔知點解~~^^
唉.....不過我地仲要整個計劃書呀!!~
o.....好耐都無做過啦~唔記得晒點做lu!!~heeheee!!~
星期日就要交啦~所以我約左soman聽日上黎通宵整埋佢呀!!~
慘慘呀!!~聽晚實唔駛訓tim啦~實要通頂啦~heheee!!~
聽晚soman係度訓呀!!~^^
不過都唔係訓gala!!~cos....要do野呀!!~慘慘~~
不過唔緊啦~cos...pain完遲D有得去玩ma!!~哈哈~~
開心開心呀!!~
開完會之後就返屋企食飯lu!~好肚餓呀!!~
哈哈~~今晚因為家姐去左街街~得番我同be be係屋企~
所以今晚要我煮飯呀~heheeeeeee!!~
今日soman上左黎食飯呀!~佢真係有幸啦~食到我煮既野~哈哈~~
有好多人想食都食唔到呀!!~哈哈~~
我覺得我整到勁混亂law!~炒菜~D菜我覺得"咸"得制~不過佢地竟然話食到甜wor!!~
無理由既~我明明係落鹽ga!!~無理由會甜gawor!!~傻傻地ga!!~不過都好好味~^^
梗係啦~自己煮gama!!~梗係死都話好食啦~哈哈~~跟係腸仔炒蛋~點知唔記得落鹽~
呀!!~無味呀~D蛋~~勁淡呀!!~唉.......算啦~我發覺自己唔記得落既時候~我已經炒完lu!!~
heheeeee!!~跟住仲有蒸排骨~好~開飯lu!!~好味道~~哈哈~~
我諗呢餐係我煮既第一餐飯呀!!~哈哈~~好開心呀!!~我覺得自己好叻呀!!~heheeeeeee~!!~
頭先突然好掛住佢呀!!~唔知點解~~突然又好想再同返佢一齊~^^
不過.....好快我就打消左啦~因為我知道我係唔應該咁ga!!~^^
哈哈~你話我係咪好叻叻呢~~拎得起放得低~~^^
hehehee!!~好野~!!~聽日有得返church lu!!~好miss佢地呀!!~聽日就可以見到佢地啦~~
好開心~!!~^^好啦~我now去食雪糕啦~~哈哈~好味道呀!!~聽日見啦~bye!!~

台長:
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文