24h購物| | PChome| 登入
2003-05-15 01:39:54| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

希望你可以考慮下la~!-14/3/2003

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日考GEO ar~份卷都幾易la~之後考完我就拎份卷返去俾miss~
之後我就去join佢去行街街~有開心有唔開心la~不過佢都唔係好滿意~
臨去之前我就提出左一D對佢無害而有利既野~點知佢諗都唔諗就band左la~!
真係好唔開心~點解wor~點解要做到咁絕wor!!~我覺得我既然提出得我有咁既意見~
我知我一定得ga~點解唔肯俾我試下ar!~對你都無害o既~希望你真係可以考慮下ar!~求求你ar!~
我真係得ga!~信我ar~應承你ar!~俾我試下ar!!~得唔得ar??

真係好唔開心....依家日日都訓唔著~日日都唔開心~

仲有一科咋~真係好希望我可以俾多D心機考埋佢~

我知有好多人都好擔心我~唔好意思ar!~對唔住ar~sor sor lei~!
唔駛擔心wor!~我唔會有事gawor!!~多謝晒~!

台長:
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文