24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 21:20:03| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

通宵  夜。!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

    
   t  照 *#


************************
昨天 7/31 同t去父親大人家..
好久沒見他了..(淚)
去到.起初也沒什麼做喔..悶悶的.*
不過後來就好笑吧...^^
去到晚上10時便起程回家..
回到家..和ci傾tel....
傾到12點多便byebye了..
then有鬼片看..我當然是看啦..
不過............**
這輯《陰陽路十 與鬼同行》<<
是鬼片來的嗎!!??(一點也不恐怖耶)
都不知是我看鬼片看到已盲目了
還是真是一點兒也不恐怖..
我看這輯只是 
(笑片 + 帶有小許色情 + 小許嘔心)的片罷了
看完了..都差不多2點多3點...
本來諗住洗完澡去訓..不過洗完之後就唔想訓喇.
問t想唔想訓.佢都話無所謂喔..
我話睇碟.佢都同意..咁我地就睇碟喇...
睇睇下..睇完都5點lu..(嚇)
跟住就去訓喇..果陣都5點幾lu..(驚)

嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇嚇

糟糕了**我諗 一定會變更厲害的國寶了  (淚眼)

………………………………………………………………
今天 一早就有tel 打來..把我嘈醒了 (怒)
眼訓死了..不過 清 已忘記了是誰來的了 (笑)
如果我記起 必殺了他 (殘)



                     終*
═════════════════════════
p.s   不要回望吧 **



心情指數:*

台長: 黑田
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文