24h購物| | PChome| 登入
2004-07-05 13:10:19| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

>>好白痴、一"齊"都係哂e度

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日去到旺角之後我望住erica真係想喊,kpy見到就話唔好喊呀!咁呀。。之後行行行....去左瓊華。見到細菌d野。kpy傻左。哈哈。跟住我地去左食"是袋啤你野"哈哈。pancake好好味。好幸福呀><"
之後諗唔到邊度去。哈哈。去撘地鐵go to 呢個尖咀啦!我地仲話去小能國。有咩??跟住話去玩具反斗城。哈哈。我係咁俾kpy打!!嗚...嗚...
我只係知erica同小琳成日打交。唉...乖d啦!bb"kpy打我個頭我,我"楂"左佢一下!哈哈。對唔住呀。哈哈。
之後撘船去左灣仔。白痴仔。極悶都唔知有咩做。跟住去左唔知邊度去屙尿尿"keke"佢地唔見左……原來去左買水..哈哈。但係阿唐打俾我,我同佢鬧交,無人咁出聲..哈哈哈,我真係無事喎。小琳成日都好似唔開心咁題既?但係kpy成日係到笑扮得意,食屎狗"哈哈哈哈。跟住我地行行下,kpy向我同erica噴水。我地就開始我地既水戰啦。:好笑死!!濕哂。我仲好順手拎左erica條毛巾俾kpy抹。哈哈。真高興...卡卡::之後我地撘叮叮。我仲好白痴以為真係經過過旺角。嗚嗚。個個都厄我既。我既第一次就俾左佢地啦。哈哈。好開心呀。好興奮呀。哈哈。好開心呀。我地去左"明記"食糖水。好味呀!!kpy食到有螞蟻呀!哈哈,笑屎!
跟住就撘地鐵走,同小琳唔岩路,佢去向柴灣方向,我erica&kpy就另外個邊,我同erica同佢講bibi佢唔應我。!!!作死你囉。
我地三個做左大陸自由行。哈哈。蹲左係度!!我個頭被kpy撞左落個牆度呀!好痛。之後係卡車度我想訓。erica就避,搞到佢博頭撞到我隻眼,都係好痛!之後轉車。我訓著左。烏下烏下.....佢地笑我...扁咀先[我要學孔興祥]
之後就走左啦!去到黃大仙我同erica分開,我以為有車撘,但係"茅"呀。搞到我行路。隻腳又痛。有熱!!返到屋企沖完涼鬧完交就覺覺豬啦~XDD"好開心呀!
不過無帶相機::】
我媽媽同爸爸聽日去旅行呀。我有得癲啦!!!!!!yeah<<

台長: 靖宜
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文