24h購物| | PChome| 登入
2007-06-06 01:14:38| 人氣119| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

再露...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六我又再一次去左露營啦...

今次既地點係西貢既白腊,

同上次唔一樣,我地係西貢碼頭只需要坐一程的士,

跟住再行15分鐘就到啦~

去到都係起下營,整野食咁...

不過今次冇左超好人阿姐LU..

0個間士多乜都要收$..連水喉水都要..頂佢吖....

由於0個度係冇街燈既關係...我地都好驚唔夠電筒..

不過美麗既月亮小姐救左我地...

佢一出場..真係技驚四座呀...

成個沙灘都光晒呀...

0個度又勁有風,坐係度對住個月光天說地...FEEL SO GOOD~

不過沙灘都OK蚊都沙蚤,好彩我冇被咬...

但D男仔被咬得好慘呀...

夜晚唔知點解訓唔著羅...

可能本身唔太舒服卦...

成晚勁醒...>0<...不過第二朝都8點起左身LU..

一出去,勁好天...D水超清呀...好靚呀...

緊係拿拿林落水玩啦...

訓係浮床度真係人生一大享受呀...

跟住又玩浮床疊羅漢...最終俾肥DON坐爆左張床..哈哈~

有人話要去行木棉洞...我得拖鞋0乍...

本身話唔好,但我個FRIEND話好靚0架喎...同埋行20分鐘0者...

咁咪去羅...點知行左一陣已經出事...

頂...頂路勁矮樹刮腳...行行下又行錯路...

跟住唔知點解要爬懸崖咁...一差錯腳就係咁先...

d碎石又係咁跌落黎...差d飛爆後面個人個頭...

行左一個鐘度啦...終於都到啦...

個洞就冇乜特別...不過一路上既風又真係幾靚既...

行過黎其實都幾刺激,不過因為我知我自己大意..

所以都幾驚...最後都整捐晒d手手腳腳咁羅...

到返去沙灘已經好夜要拾野走lu...

出去西貢食埋晚飯...

唔知下次露營會係幾時呢?



食飯時同佢地講開d野..好好笑...笑到個面好痛...

我先諗起,原來我以前成日都會笑到個面好痛架...

不過好諗都冇試過咁笑法lu...........
我屋企呀...
對住月亮傾計,我同我個friend都話如果隔離0個個唔係你會仲正羅..哈哈
超美的月光~~~
早晨呀~靚靚海灘~~~
當3點式遇著偷渡客....
開始越來越多遊艇,人又多左...又多左電油味...e.....
全靠呢個天幕我先唔駛晒甩皮0乍...
千祈唔好問我個post搞乜...我唔知呀~~~

台長: chilili
人氣(119) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文