24h購物| | PChome| 登入
2006-10-23 00:13:07| 人氣198| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

"泥鯭的"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


其實青衣既交通都叫唔錯,

我屋企樓下有巴士總站,

去旺角,尖沙咀,沙田,荃灣,葵芳,九龍城同藍田等等...

雖然地鐡站係遠左d,但都叫行到返屋企0丫...

但唔知點解...小巴呢樣野就比較小...

尤其係夜左冇地鐡之後...

只係得荃灣同葵芳有通宵小巴返屋企...

旺角係冇0架...>0<...

咁我夜左..0係旺角要返屋企...

一係就搭成個鐘既通宵巴士...

一係就搭小巴去荃灣再轉小巴......
(我計過都要成8,9個字...)

自從我知道有泥鯭的之後...

我就一定搭佢...

不為什麼,只因一個字"快"

返青衣只需18蚊~同10分鐘~

不過~我自己一個女仔~其實都幾唔方便~

通常架車全部都係男人...

咁連埋司機即係有5個男人得我一個女子..

如果坐係中間就真係死緊...

咁0岩0個日happy firday之後...

我就係坐係中間位...

仲要係前面司機隔離幾迫0個個位~

最尾上車既男人0係我隔離...

一上車就係度望望’貢’...

司機問佢去邊都唔聽唔到...我懷疑佢唔知係咪飲醉酒....

跟住我幫司機問多次...

佢先用國語答話青衣邨...呆左....

跟住司機開車...

佢唔知仲乜叉勁多動作...

跟住又係度訓覺...

期間...佢梗係有意冇意係咁掂到我...我頂佢~

我差唔多坐埋過司機位咁’制’...

跟住佢個頭就差d挨落我膊頭度...

我忍唔住忍唔住同佢講’喂你坐好d啦’

跟住佢啤一啤我..就將個頭挨番過窗0個邊...

其實個司機都有勁望住條友...

因為佢真係好多動作同可能我真係坐得好過..哈~

跟住後面有一個人落左車...個司機叫佢坐去後面...

哈~跟住佢話唔駛啦卦,咩事呀~

跟住個司機話...咁好迫0麻大佬...

勁搞笑~

不過佢最終都冇坐去後面...
(其實都好快就到.....)

好彩~最終我都平安落左車~返到屋企^^

我下次一定唔會再坐中間位呀~~~~
(不過泥鯭的都會照坐~哈哈~)

台長: chilili
人氣(198) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

MOMO
小心d了chili仔~~~~~
始終一個女仔ma!
同埋~估你都晤會好似MOMO甘好打LA...呵呵
2006-10-23 02:51:50
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文