24h購物| | PChome| 登入
2005-05-20 20:53:39| 人氣42| 回應0 | 下一篇

20/5/05日記*…[

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我第日一寫尼個日記,開心嘩│+..。

我今日好鬼早就返到學校,日日慣例咁係分叉路見到玲玲,一齊返學,不知幾咁開心,係咪好羨慕我呢!?咁就緊係啦~好少人可以同到佢一齊返學家..keke!!
返到學校,我地成堆女仔係度傾星期日出沙田既野,傾到差d連書都唔鬼記得拎,好彩唔知邊個記得,先記得拎咋(好似係小玲玲)!!
今日無咩堂我係過得特別開心既(我跟本就唔鍾意上堂),不過我抱住〔[開心不開心也是這麼容易過]〕咁d時間就話咁快過左喇~你唔信你既事喇~
中文堂o個時,小詹詹係咁講佢做幕後為我地2c做既偉大史講比我地知,講到佢都就黎喊...好感人牙!!不過我對佢都係咁樣,無動於忠..睇死佢個樣,無10成都有9成講大話家啦~鬼信佢..
最開心都係上art堂,同我最鍾意佢小曉曉坐,笑到個口差d合唔到...嘩kaka!!不過時間過得好快,好快就過左喇~
講下講下,都係講返lunch D 野先啦~有人送禮物比我既玲玲牙..睇個花紙包到咁樣衰,都知係個男仔送家啦~不過我真係要提下佢,花紙包到咁,又偷偷地放係人地個書包度,好唔....咩囉!個男仔下次唔好咁喇~
放學,玲玲無將件禮拎走,我覺得佢做得唔係好岩囉~雖然佢地真係唔會有機一齊,但係總算係人地既一番心意牙嘛,就算人地份禮都唔係好貴,都唔好咁啦~幾貴既野,都比唔上人地既心意牙嘛...
------------------------------------
聽日係小玲既生日牙..得閒就打個電電同佢講生日快樂牙..!!
一年一次,希望你地有心啦~
====================================
o拿!!考試又就到喇~唔想又讀返f.2既你,就要好好讀書喇~
大家比心機喇~
####################################
我仲想贈送野比玲玲既人一句話:

永遠默然地愛較熱戀更深 `'[█﹏×

                        20/5/05

台長: 細婷 `’[█﹏×
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文