24h購物| | PChome| 登入
2008-10-05 00:01:52| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

認識自我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

究竟係個點樣ge人le?

就連我自己都唔知

有時我會將自己收得好埋好埋

最好就唔好比人留意到我就得la

 

有時我又好開朗咁係到同人吹水,講笑,玩

所以一直以黎

我都唔知自己ge性格究竟係點

 

最近

我確定自己係個內向ge人

但係其實我係好想同其他人玩ga

可能係因為尼個渴望掛

只要我一有D咩消息就會係咁同人講

希望可以同人地有多D話題

可能就係咁

人人都覺得我係一個超口疏ge人

反而個個都唔想同我講真心話

講真

我真係好想人地可以同我講多想真心話ga

 

冇錯

就連我都唔肯真心同人講野ge話

人地又點會真心同我講野le

 

所以我已經決定左La

而家開始

我要盡量唔講人地八卦

要真心咁對人先得la

 

台長: Chihou

您可能對以下文章有興趣

人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文