24h購物| | PChome| 登入
2004-03-26 03:21:11| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Gradin

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無寫日記
難得今日有少少時間, 寫o的野落去lo
今天返學的時候ah ming ask me 去唔去gradin
i havent ans him
and ask him abt 'how many students will join?'
佢叫我唔好理
之後我問佢:知唔知點解咁少人參加
然後我就衝左入lecture lo


其實我都想去, 我認為做人要有始有終ma..
不過如果得我一個去咁點算呀..
大家都無個種atomsphere, group 又散
咁o既環境點會有意思呀..
不如學icarus咁講: 自己group圍威喂食餐飯好過...

ltm cohesion咁低, gradin難矣....

台長: 咖哩
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文