24h購物| | PChome| 登入
2006-07-20 23:35:24| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

再見狗瘡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都唔DO了

實在忍唔住了

係度做新仔就係要由朝比人吊到晚

為果少少人工,要我出賣專嚴

你估我係果D剛出黎做野加學歷低果種人

無左你份工會死人果隻?

咪咁傻啦,哈~~

要我底聲下氣唔緊要

因為我係呢行都叫做係新仔

要跟人學野

但要我出賣專嚴就唔得

比你當傻仔咁仲得了既

再見啦!狗瘡師傅

繼續享受你果份幾千蚊牛工同埋D深圳雞啦

咁就一世,真登你唔底

台長: 卓宏
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 吶喊咆哮 |
此分類下一篇:我轉左yahoo Blog
此分類上一篇:屍單,你真係好醒

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文