24h購物| | PChome| 登入
2006-05-19 00:01:46| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

安息禮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左參加個學生媽咪既安息禮;其實同佢都唔係有太多既接觸,只係好想去支持下佢地既家人同個學生,唔知係咪因為上一次都有去呢d地方既經驗,所以心入面都冇以前咁怕去呢d地方同場合;再去既時候又令我有另一番既感覺,人地話去人地既安息禮比起去出席對方既生日派對更為重要,而婚禮同埋安息禮就係最多重視自己既人出現;從未見過有咁多人出席既安息禮,感動,原因唔係我同對方有太多既經歷,而係看到佢既朋友們對佢既依依不捨既場面,分離既感覺實在太唔好受,不過,知道主耶穌認為她的時間就到此了,已經行完神要佢係地上面行完既路,心就釋懷好多了。唔知係咪因為係呢種場面,所以特別會想起自己既安息禮會係點呢,真係希望到時都會有好多好多我既朋友﹑親人﹑我愛既人都會陪我走最後既一段路,送我走,開開心心既去懷念昔日既靜雯,分享o係我生命裡面帶比你地既種種,我相信場面一定十分感人,但仍會有十分平安既心情的。不過未係時候,我就要好好行今生既路,這樣才能得到榮美既冠冕呢!

台長: cherry0323
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文