24h購物| | PChome| 登入
2004-03-03 19:37:35| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

邊個係自私

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我又發生咗一d野,就係一d人人都覺得好平常ke事,le件事係關於睇電視,我諗我唔洗講都知發生乜野事啦.

話說有一日,我同我阿媽係度等緊做「陀槍師姊」,嗰時電視係度做緊廣告.咁我地就睇下第二台睇下啦,但點知就係咁就變成冇得睇la.

嗰時做緊「辣手回春」,咁當我阿媽轉回無線等睇時,我爸爸就話頭先好好睇啊,唔轉得,叫媽媽轉返過去,咁我都冇出聲(雖然我都想睇無線),就睇下佢地點.但我都知我阿媽係會轉比佢睇,結果同事實一樣,我爸爸有得睇.

佢仲好似冇乜野咁,嗰d戲幾時都有得睇啦,成日都重做嫁啦.佢由頭睇到尾,男人,le d就係男人啦,成日只係為咗自己而唔理人,又唔問下人地.,可能有人話係我阿媽做乜唔出聲,但係出聲就可能會有感情上ke事發生.

男人係一仲自私ke動物.

台長: 多謝
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文