24h購物| | PChome| 登入
2008-05-11 22:48:12| 人氣163| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自我膨脹ge中國人

呢個可能係中國人ge一個劣根性。
自吹自擂、自我膨脹、自我吹噓、自以為是……意思都一樣,就係鐘意忽略缺點,將優點無限放大再放大。唔知係我敏感定點,我覺得中國人呢種傳統簡直係根深蒂固,仲要帶有傳染性,見到人地誇,你就會誇埋一份,仲要下下巴閉過人地添,勁過變種流感病毒。呢個問題上,我就唔敢分開港澳台地區同大陸啦,因為話明係傳統,度度都一樣,度度都受影響!
舉例黎講,長城係我地國家ge一個文化象徵,本本旅遊書都只會介紹佢有幾咁威水、幾咁歷史悠久、幾咁雄偉壯觀。可惜呢d全部係表面野。實際呢?唔信我講你可以自己親身去八達嶺長城感受一下,人為破壞得幾咁嚴重。每日n多遊客黎踐踏文物,d城磚俾人劃、俾人偷,掛滿一串串咩同心鎖、許願牆,擺滿一檔二檔紀念品,垃圾隨處見(又唔係大街廣場喎,你估有好多清潔工呀!)。政府ge保護文物措施呢?環保工作呢?公民素質呢?淨係識靠條長城黎搵錢!歷史上d王朝有長城保護咁又點,蠻夷咪一樣可以顛覆世界!呢d方面點解又唔見書上提到呢?唔講旅遊,講雪災。睇到ge都係英雄事跡,溫寶寶好關心百姓苦況,阿邊位領導落實政策幫助渡過難關,解放軍搶險、工人搶修溫暖人心……災情呢?領導一句說話,將地方真正了解民情ge解決方案打亂,出現問題之後居然一沉百踩,話地方辦事不力,領導英明決斷,可笑!衰野唔講,小小成就吹咩水丫!

本來我雖然同意呢個觀點,但係冇諗到理論ge下一步果然係實踐,生活之中果然能夠完全驗證,令人認同到五體投地。
上上個星期ge政經堂,要做一個關於家鄉ge環境報告。咁o岩上去present ge幾位同學都係廣東老鄉,有梅州、清遠同一個不知名ge小鎮。老實講,清遠勉強叫做多d人識,其餘兩個你去查地圖或者去旅行查資料先有可能聽過囉。第一個梅州ge同學,安左一個「客都」ge靚名,又話風光有幾咁優美,空氣質素有幾好,係廣東省三個空氣質素優ge城市;清遠果位,一句「珠三角後花園」在前,一句「優秀旅遊城市」在後,一堆所謂風景名勝講完,完全臉不紅氣不喘;果位「我來自小鎮」ge同學仲勁,民風淳樸ge水果之鄉呀!問你服未!咁樣做到底有乜野意義呢?

我完全唔明,當虛榮通過自我膨脹被滿足,最後得到乜野,又剩低乜野?係因為中國人多,虛榮心永遠無法滿足,所以即使再點樣膨脹,虛榮ge泡沫都唔會有爆破ge一日嗎?我唔係話優點唔值得我地驕傲,不過只看到優點係永遠無法進步的,只有找到缺點並正視,先會有後續ge發展。優點毋須炫耀,只要存在就總會有人注意到;缺點唔同,惟有日日擺在面前,你先會注意到,將佢抹走。

如果有人對以上言論想進一步瞭解,推薦一本台灣作家柏楊寫ge《醜陋的中國人》,裏面有一句非常精彩:「中國人不是極度自卑,就是極度自我膨脹,這一切都是因為缺乏自信和自尊(大意)。」不過先聲明,上面ge內容全部都係我原創架。


- 完 -

台長: 阿姑 ㊣ Georgia
人氣(163) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然) | 個人分類: 社會人,社會事! |
此分類下一篇:對北京公安粗暴對待香港記者一事的看法...
此分類上一篇:

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文