24h購物| | PChome| 登入
2006-01-03 14:18:51| 人氣506| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

三字頭聽三字頭

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

某一年一班剛剛考完會考嘅同學約埋一齊唱K

流行曲唱到一半嘅時候

其中一位朋友問咗隔籬嗰位一個問題

喂你估嚇二十年後嘅今日我哋會變成一個咩人呢

……二十年後

大概終於會買咗嗰部好想擁有嘅汽車

但係仲有二十幾期要供

二十年嘞

應該轉過好多份工

識做嘅嘢越嚟越多

但係同時發覺學識越嚟越少

……大概響嗰個時候可能會有身邊嘅親人離開

而響嗰陣時你會有好多講唔出口嘅遺憾

同時間你會發覺原來人生已經過咗一大半

……同年終於結婚嘞

用咗半生嘅積蓄俾咗一層樓嘅首期

有車位有泳池會所

娛樂越嚟越多但係快樂越嚟越少

……突然之間你又諗起響二十年前

你係一個咩人

係嗰一晩

一大班同學約埋出嚟唱K唱到天光

仲記得喺嗰朝返到屋企嘅時候

打開門響檯面見到有一碗屋企人留低嘅湯

碗湯已經凍咗嘞

……細路哥你得到甚麼

你失去甚麼

你知道What are u looking for

【林海峰〈細路哥Ⅱ〉作詞及主唱:林海峰,收錄於其《三字頭》專輯,二○○五年】

人過三十,心情忐忑,林海峰今年推出的這張《三字頭》,眞是為我們這一代人而作的。三十歲,一個男人,以為自己會有成就,但是等了十年仍未有,眼看也不會再有甚麼高潮了,再捱下去,也是繼續做死狗。

聽這張唱片,一定得把自己的平凡看得清清楚楚,心情其實很沉重,但又要自得其樂,因為林海峰最終還是想你知足,想你笑。不過他的諷刺很用力,那份濃得化不開的中年情懷也令人動容,〈男子組〉讓人想到一班好兄弟,〈搞出嘢〉道出大家的無能,〈細路哥〉簡直是催淚彈,都令人感覺窩心又心痛。

以前我不會把林海峰的唱片看得那樣重要,他的“好”我是能預料的,因為我也是聽“軟硬”長大的,了解他的成長歷程。不過聽《三字頭》這張唱片卻是意料之外的感動,永遠年輕的聲音帶頭緬懷過去,我們如夢初醒,哎呀,回不去了,我們就這樣經歷了長大。快樂嗎?不安嗎?每個人都有自己的答案吧!

這篇稿寫於一年將盡之時,二○○五年,得到甚麼?失去甚麼?三字頭聽《三宇頭》,What are u looking for?

台長: 寂然
人氣(506) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 音樂旅程 |
此分類下一篇:謝安琪跟我走
此分類上一篇:我和我的陳綺貞

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文