24h購物| | PChome| 登入
2006-09-17 22:33:37| 人氣92| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

16/9/06 Sat...full哂`

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


尋日朝早8點幾起左身....

10點返去開組...

有我,蝦米,珮珊,家進,龍...

首先玩左陣遊戲天王既猜包剪鎚既野....

之後玩左個n世都冇玩過既野...

一堆竹籤疊埋一堆...拎得最多就贏...

但拎o個陣唔可以郁到其他o個d籤...

唔係就輸...

我超勁呀!!!9枝...!!!

最多o個個...XDDD

之後Bibi返左黎...同佢傾左陣計...

你呀...嚇死我喇...

食食下野都滴眼淚...傻婆...

Bibi因為太唔捨得我所以留低...XDDD

其實係佢唔想學野姐...

今日我帶遊戲...即場唸既...

采憧帶詩...佢既一貫風格...

好有領悟...亦都好好笑...

今日歷奇...

我,曉珊,呀妹,慧琪,家進,子恩,樂詩一組...

都叫有第3既...

不過覺得自己好樣衰...T.T

lunch o個陣同子恩仲有子進個fd傾計...

好開心...好鍾意呢種感覺...

之後返choir...

覃子亮....我俾你激死喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日choir上半part同B團一齊練...

小息o個陣我,mi,Bibi,惠恩姐吹水...

燒賣,筷子,蝦餃的故事...

續集...XDDD

下半part就A團練...好支力...

之後就搭巴士出全灣搵Tina...

o係巴士度...睇住封信...

呆了...呆下呆下又訓下訓下就到左lu...

跟住買左d野食...

o係健康工坊度買左玫瑰紅’組’茶同菊花茶...

個樽好得意...我同Tina勁鍾意...

跟住搭地鐵出彩虹...

去到之後兜左陣...結果肥duck黎左搵我地....

搞到遲左入場..Sorry哦...

不過真係幾好睇...

仲有呀...佢地轉景超快...

個個演員又大聲喎....正呀!!!!!!!!

之後行去搭巴士...

先發覺原來我同Tina係兜o岩嫁...........

o係巴士同肥德傾計...

返到屯門冇哂輕鐵...

結果肥德陪我o係龍門居行返屋企...

唔該哂呀!!!搞到佢要行返何褔堂...

返到屋企都1點3 lu~


台長: 傻MO
人氣(92) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

ANGEL
我唔係同你一組ar
2006-09-19 20:51:50
mo
我打錯字...
2006-09-21 23:43:21
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文