24h購物| | PChome| 登入
2006-03-23 23:41:58| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

___23.3.06`亂`

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




朝早6點半起身...竟然搭11就落得樓...

但唔知點解...

總係有人早到過我...

我總係要遲到幾分鐘...

行過楊小坑...

見到成地都係落葉...

d樹[圖]變哂黃色好有feel...

如果唔係要返學...

真係會搵d葉黎砌返幅圖...

俾人偷拍左好多次...

不過全部都係我既威嚴下delete哂...

今日好醒呀...冇再kick到喇...^^"

去到美樂就去搵Amy`

返到去都搭4...但班房依然空得很...

Oscar無端端搶走我個書包...

幾經辛苦先拎返...

之後落去essembly...

好熱呀今日!!!

上到4樓Andy除左我條像筋囉唔該...

原來係羅美指使...

入到課室仲要近距離搵像筋彈我...痛....

所以始終都係同Andy開戰...

肥汶幫手...

終於超狠咁一野band佢個頭...爽!^^"

頭兩堂Maths...做quiz...

ok la...不過同呀簡都好驚測驗...

第3堂Econ...都冇乜點...

都有聽書...原來真係幾有興趣...

小息Mandy話俾我地尋晚佢發既變態夢...

有我份的...

我聽完真係O咀囉....

中間兩堂中文...都係做quiz...

教下書...

Ms Poon時間o個方面真係control得好好嫁...

好明顯睇得出佢prepare得好好...

lunch出去之前...

Mandy同羅美做個夢既續集...

笑到抽筋...

食到搭8就過去搵呀春佢地...

睇下有咩幫手...

搭9就上muisc rm練歌...

Today...話難唔難...話易唔易...

我唱和音...

勁搞笑囉...可能我大聲過頭...

Iris,Debby,Tommy行到勁遠囉...

第6堂Bio...又係做quiz...

又好似唔係好難咁...

第7,8Eng...Listening...

好難呀....

一路做個豹哥一路狂彈像筋...

呀春俾我累...

放學先好笑...去完toilet返黎...

佢地拋紙球...

我冇郁過手亦冇出過聲...

咁就俾佢地輪住黎拋...

Osacr,Andy,豹強,林漢榮...............

後尾林sir行過...咁先脫險....

之後去rehersal...

等緊o個陣輪住唱歌...串燒`

6點返到家...




[彩虹離開了天空]


台長: 傻MO
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文