24h購物| | PChome| 登入
2006-03-04 19:16:45| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放過我..好嗎?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

到今日我終於真正知道咩叫做人言可畏...
真係好恐怖..
有陣時我會覺得..
我唔犯人..人地咪唔會犯我 lor..
原來呢個世界係咁 terrible ga~
唔係好似我諗咁ga~ 
唔係咁 單純 GA~ 

係..我認我有唔開心//
咁唔通真係要係人地面前扮唒野咁?
我都係一個女仔 黎 GA~ 
(可能你地唔覺)
我唔俾反應..唔代表我唔MIND你地講 D MUD GA~ 
其實我 MUND GA~ 我會唔開心GA~
原來做好人..係會俾人蝦 GA~ 
原來MUD 都冇所謂.. 人地會得串進尺 GA~ 
夠喇~ 我真係受夠喇~ 
當我怕左你地~ 唔好再咁對我
放過我..得唔得?

我唔想再提喇..
而我亦都好希望..過左去既..唔好再講喇..
就當我唔夠大方..
我自問我真係冇得罪你地.. 點解要咁對我??
我唔係好明..我真係唔明..
仲有..點解 D 男仔可以咁 8 GE~ 
你地知唔知咁樣會 HURT 到人GA?

到最後我想講.. 
感情係兩個人既事..你地唔係當事人..
點會知咁多..
唔係你地真係見到既.. 唔該你地 SHUT UP LA.
唔好再講 LA~ 
我認我有喊過..唔好講笑喇..
如果我無喊到時你地又唔知會講 D MUD LA..

仲有..我唔會再好似以前咁俾人屈都唔出聲 LOR~ 
係咪因為唔出聲就表示你地岩..可以繼續咁樣做..
我想講..唔係LOR~
係因為唔想攪到D 野咁複雜 LOR..

PLX LEAVE ME ALONE...

台長: ~~ ζιζι ~~
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文