24h購物| | PChome| 登入
2007-01-27 23:36:12| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月26日 剪頭髮...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

周東同我講好多網友都話alex剪頭髮好好~
係旺角女人街果頭...
放學返屋企換完衫就約左出去試下la...
去到旺角搵左勁耐先搵到...
果個alex真係好後生...23歲~
間野叫red hair...
去到好緊張...洗頭果個d手勢就麻麻la~
洗完見到周東已經剪緊ga la...
到我剪果陣,我同佢講話唔想照返個型剪...
想轉個髮型...仲同佢講我髮質好柔軟~
個頭jer完無耐就掉返落黎...
之後佢就用左個好特別既剪法...
叫“free-set-cut”~(類似係咁la)
剪完之後,d頭髮係咁意摷下都唔掉返落黎~
不過佢只係剪左少少,好似同無剪無嘜分別~
但係見到d層次lor,而且佢話我頭髮長d會好睇d~
不過佢jer頭既style就好誇張...
周東好唔滿意...落到去係咁屌alex!!haha
我地去新之城廁所搞返好果頭...
返到屋企食完飯,玩多陣就出去荃灣~
等老婆返黎,順便打機...
同老婆去左長發搵mabel果d...
之後成班人就去海旁度坐...超好笑~
今晚係老婆屋企訓...

台長: 阿KIT
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文