24h購物| | PChome| 登入
2006-09-12 18:46:06| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

<個人成長>----男同女既分別

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝起身隻眼又腫左....
不過唔開心就緊係要喊架啦~~~
係咁整隻眼....
冇咁腫lu...
番學又落雨喇....
番到去收手冊都ok成功....
差3個就接收哂^^
入hall assembly....
聽聽下訓左....
雞張上台.....
講野成隻雞咁....
頂佢唔順!!!
好彩番班房路線轉左....
比哂d手冊叫sarah搞掂佢....
上到去已經過左10mins lu....
maths都係教d我明既野....
hist終於開始講書喇....
點解佢好似講到咩都唔洗溫咁既???
講講下講到<寶馬山雙屍案>
但係miss wong又講左馬寶山喎...
我咪講左出黎係寶馬山囉....
點知....
金金同len子一齊打我....
唉....
咁我係知呀嗎....
你地都知我鐘意睇呢d野架啦~~~~
冇理由個老師講錯左都唔出聲架嗎....
recess番左班房....
我終於發覺4b同學仔原來好勤力架....
勤力在---------------抄功課....
有成半班人到(計埋我啦~~~)都係到抄緊....
勁!!!
recess之後就上IH喇....
第一次3個老師都黎哂一齊上堂....
今堂講<個人成長>----男同女既分別...
第一條問題就問我地:如果有得比我地選擇,我地會做男仔定女仔....
比我地傾左一陣...
由老師講先....
mr yip做第一個....
佢話老男仔多d,
因為成日見商場d女廁排長龍.....
豬肉鄭就問點解會有咁既情況,
mr yip就話佢地冇房去廁所=.=
到左miss fong....
佢就話做女仔....
因為多女強人....
到左miss鄭佢就話做女仔....
因為佢鐘意比人追既感覺喎~~~
then又比我地傾下男同女有咩分別.....
係性格,社會地位,學業等都傾左好多唔同既野....
哈~~~
我發覺我對呢科勁有興趣....
選b班真係冇錯!!!
lunch遲左放....
落到去都冇飯單....
等左好耐先有....
食完飯番左上去繼續抄....
搞左勁耐先搞掂....
thx sarah哇...
佢竟然搞掂左手冊果到....
eng講paper1....
原來我只係一個普通貪靚既人....
econ講份WS....
都錯左好多....
中文睇7個人出黎做小組討論....
放學勁同rin+金勁白痴....
我地3個都好趕咁走....
點知我講左句:啊!!唔記得拎姐...
佢地立即都講左句:我都係啊!!!
又好悻咁趕番去拎姐....
再好趕咁落小巴站....
好攰哇....
又多書....
同金行一定行得好快....
落到車站排第一....
唔洗10mins都排得好長lu...
好彩行快左....
番到黎換衫落去買餸....

台長: Celia
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文