24h購物| | PChome| 登入
2005-08-01 22:54:11| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

練琴練到顛哇~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝12點半就比表妹嘈醒左喇....
工人叫我今餐lunch要食飯飯....
唉~~
我都知架喇....
今朝未訓醒就聽到媽咪同佢講今日lunch要我食飯....
因為我兩日冇食過飯喎~~~(諗諗下又好似係....)
工人同媽咪講話我一定唔肯食....
媽咪就話一定要我食....
咁我就比面佢lunch食一餐飯囉.....
到到2點半susie就上黎練琴喇....
我地兩個不停係咁練orchestra11月要比賽果首歌....
兩個都炒左好多....
too bad!!!
susie就話佢唔信今日練唔好佢喎~~~
咁我地兩個就係咁練呢首歌喇....
佢拉second,
我拉third....
不過我由開始果時就已經覺得d主旋律都好似係哂third到.....
我地不停係咁練.....
一練到某d地方拉得好,
我地兩個就好似顛左咁....
ke...
我地都覺得今日練琴好好玩呢....
冇阿sir係到真係拉得放d架...
可能係因為冇咁多壓力啦~~
咁我地練到5點半都仲係有一part未練到....
susie就話最後一次....
結果我地終於得喇....
我地兩個都好開心呢....
之後我地就拉左一次kanon同spring.....
拉完佢就要番屋企喇.....
d手指好痛呢....
次次一練得耐就紅哂同有條痕係到....
隻手練完次次都係咁震.....
susie走左之後我就同表妹玩左陣....
然後就電腦and傾電電喇....
聽日又要學日文....
今晚一定要寫哂d讀音佢><”

台長: Celia
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文