24h購物| | PChome| 登入
2004-07-04 01:29:18| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遲來的一個生日會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同gordon補祝左佢既生日
嘻嘻...講開都有d唔好意思....因為佢其實係5月18號生日既...
今日係和民到食飯...因為大家都懷念係日本既日子....
我真係好想番番一年前....係日本同大家一齊真係好開心
無憂無慮既生活真係令人嚮往
不過,終歸都要番黎現實....下個week又要見agent了....真係要好好努力

另外我地都準備左一份好有心思既禮物
係到不得不讚多阿媽一次...
依個idea係佢諗既亦都係佢負責....
佢買左一件bosxx +gordxx 既背心再自行crossover來抗衡gordon係日本用8000yen買既貴野
依份禮物真係好正!!!
不過,今日既遺憾就係我地6個人之中有一個未能出席
我地都好掛住你....winki~~~
今日小左你既嘈就真係有d寂寞....嘻嘻
我地等你9月番黎再聚

而今日亦都不可以不講既係gordon既"超級無敵奪命追魂call"
本來打算食完飯再去飲野都唔得
皆因佢要10點半番去交人
好...咁都算...咁起碼都好好咁食餐飯大家傾下計
我地食餐飯都只係2個鐘...但已經打黎10次
老實講...我寧願佢出席都唔好咁樣....
咁樣就真係好無瘾
我覺得拍拖唔係咁架囉
雙方應有自己既私人空間
過份既佔有慾有礙於雙方既發展
我唔明...真係唔明
難道時時刻刻係你身邊就叫好愛你
雖然我都係一個愛情既失敗者
但我始終認為愛一個人唔等於要佔有
用佔有黎用作愛一個人既方式係好失敗既做法
我寧可看見喜歡既人快樂就行了...
可能有人認為咁樣係賴偉大....
但這就是我愛人的方式!





台長: Ceci
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文