24h購物| | PChome| 登入
2006-08-29 13:13:40| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8月21號

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月21號 放左工去見寶林
去到M記 見到佢比兩個傳銷的人sell緊
我淨係聽到佢地係禁叫寶林比錢
坐係隔離聽住佢地d對話好難頂
真係想閙佢 好彩寶林無我想像中禁單純
後未都無上當 因為我拉左佢出去食飯 逃過一劫
跟住我地就去左間茶餐廳食野
佢滔滔不絕禁向我講解左半個鐘 先記得面前有碟飯未吃
都幾好笑...不過聽佢d經歷真係好困苦
我同佢比絕對可以叫得上係一個富豪
但我非常欣賞佢不屈不撓既精神 同埋對理想既追求
而且份人一d戒心都無 幫人完全唔求回報
真係好榮幸識到d禁既朋友
係佢既影響之下 我開始慢慢清醒
諗番起兩年前既目標 依家有另一種途俓可以逹到
而且將會係我最後既機會 我開始認真思考.....現實與將來
後未去左西環海傍把酒詳談 個海好靚好靜 今晚真係好開心

台長: 遊樂人間
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文