24h購物| | PChome| 登入
2004-06-11 22:20:00| 人氣123| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Work

今日發覺原來我間公司好多人好有「明星相」

先係門口..有位勁似 *曾志偉既「張中」

繼而亞head家和 勁似 *周潤發 發哥

同事亞still.. 超似黃子華
-------------------------------------------------------------------
今日子華成日都o係鎖匙間渡過..可憐

而我地又係超無聊咁行行企企

早上有個booking,係外國人,但好彩全程都係李生handle..呵呵

又到lunch time,依然 hae..

到左兩點..

鄺董事黎巡邏
派左我,亞joe, helen, 亞ta, becky 歡迎
又要我地好精神咁企o係度叫佢
「午安....(下刪數十字..)」

感覺覺得自己好假..

無驚無險又到四點
返番去hae..
影下印
玩下電腦咁(接龍...)
吹下水咁

最最最好就茶水部既同事sam哥 & sky哥
俾我地狂食野
cookies, sandwich, cup noodles, drinks...
我地一得閒就入左去食野
free!!!

食下野,吹下水
A組同事又收工lu
拋低我地幾個...
me, helen, kiwi, 亞趙, joe

仲有個半鐘先放工
我地見悶悶地
又去食野 + 吹水

未到放工時候
大李生就叫我地如果無野做可以走先

雖然我地好想
但始終唔係咁好

不過我地個個都已經拾定野
ready晒
一夠鐘即閃

哈哈...

不過...
再係咁攪法
攪到我成個懶晒...
再係咁食
實變肥...

著左幾日高跟鞋
雙腳已經好似唔屬於我咁
超.........痛.....

joyce 提議我地做完野之後攪番個聯誼會
都唔錯喎



台長: Catherine
人氣(123) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文