24h購物| | PChome| 登入
2004-02-07 02:08:52| 人氣106| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我的中七‧‧‧

我的中學生涯...終於接近尾聲囉...

數數手指...原來o係德蘭都讀左7年...

唔覺唔覺眨眼又就畢業...由form 1 無名小卒,變到依家無人唔識我..(無法..通校都有好多女童軍小妹妹..) 左一句「已故主席...」(啋!) 右一句「隊長..」都唔知好笑定嬲好..

6/2/04 last day (上課天)
基本上,同平時一樣... 只係多左老師會同你講
「last day 啦bor, 加油呀!」
一樣如常地上課..(actaully 係 self-study)

CL&C: Miss Lau 同我地講..佢好驚自己講漏一D 重要野 > 提醒我地,又唔放心俾我地自己出去考試喎,擔心依樣,擔心個樣..我地何嘗唔係.. *0*

ENG: TEST...last day 最後一個test...不過Miss Hung 一d說話都無同我地講過

Maths: 格仔如常地講past paper, 如常地無乜人理,如常地好喜歡問亞象:「你明唔明呀?」不過格仔今日糯左.. 居然叫錯梁詠「Josephine,咁你明唔明?」大家都笑佢.. Josephine...Josephine..

但整鬼佢.. 無啦啦同我講「Catherine, 你改名叫Josephine 啦..」攪到象成堂笑我!可惡!之後仲靜雞雞走過黎同我講:「你做得好慢呀..我預你做左5-6年架,不過你依家仲係做緊第一年..唔可以咁慢架喎.. 你考a-level應該一次.. 考好佢!」我知格仔係善意既..不過... 如果同歡喜講,相信成效會更大!

Lunch.. 個飯盒好難食.. 尤其牛柳.. 所以throw away
之後同 suki 佢地映相.. 仲有Miss Hung, Miss chu, 昌, 格仔...

Miss Lau 仲過左d 「真氣」俾我,即係好似發功咁,手與手之間有距離,佢就將佢d「真氣」過俾我,寓意a-level 成功!好神奇,雖然大家無touch 大家,但我感覺到熱熱地..(真架!) Miss Lau 好似學過依d氣功,果然名不虛傳!

Bio: 我地問左好多關於今次mock會出d乜、a-level又多數會出乜,但高佬sir 成日都答d唔答d,答左個d又講得好曖昧.. 激死我地..
之後高佬叫我地玩「腦電波??」遊戲...*0* 仲講左好多好多a-level 慘痛既經歷、某某人又點點點咁..一路聽,一路驚!

o係個個moment, 我 & 梁詠好強烈咁叫自己:「溫書啦!唔可以再係咁!」,之後我地一路驚到週會...一直討論依個話題,有感大家能力有限,又無乜耐性!反省..

週會完左.. 我地留o係學校映相.
嘻.. 我 & 梁詠心情又平伏番..開開心心咁映相
不過高佬sir講得好岩既:「識驚先至好呀嘛!」

溫書..

台長: Catherine

您可能對以下文章有興趣

人氣(106) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文