24h購物| | PChome| 登入
2004-10-31 16:38:06| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我真的非男也非女?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我真的非男也非女?

有陣時我真係唔多清楚,究竟我係男人定女人?我由小到大絕小姿姿整整,化妝小於20次,好多時朋友仔問我,我係對自己個樣信有信心,定自我放棄? 老老實實.....我真係唔知! 或者可以咁講喇 有射自然香呱! 又仰或可以咁樣樣講,如果個男仔淨是睇你外表既...佢真係好膚淺囉! 哇哈哈哈哈哈哈

不過講時講,我都幾想幾女仔架,有好多時見度d女仔,就算唔靚打扮得幾四正,都好鬼死架羡慕....... ,查實!我.....著起裙仔個陣都幾好架...係個樣衰 d 唧! 係咪時候改變一下呢?唉

另一方面,真係好死 hapi,我不之幾風靡萬千既美小女架,周不時有"女仔"主動 撩我架,可能我好多事打扮似 TB既關係!哇哈哈哈哈....唔恨得咁多喇!

ps : haloween 我同幾個朋友仔去左 ocean 玩,唉~ 發覺一樣野,香港人真係好喜歡排隊囉! 另外:我又撞到條 PK , 我真係好想撞去打七佢,唔知道點解,無名火起... than 去左 LKF .......唉~ join 埋 空中小姐亞 karen姐 & 小恩思...............OMG.... karen 又發作, 佢仲係唔明白,呢個世界無 free lunch 架囉~~~佢真係咁大個人仲係咁 non scene .....................................................失禮死人囉!好彩朋友仔佢唔 care 咋.....不過朋友既朋友唔知點睇我地唧........仲之就 Fxck 喇...



台長: ~貓貓~
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文