24h購物| | PChome| 登入
2003-11-09 06:39:04| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Basketball Practice

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放左學我 & Ksenia都要去basketball practice, 因為我o地一齊參加左witner sport,所以放左學我o地就去左gym room,個個換好晒衫就入去la,我o地ge教練係副校長,我個Econ阿sir &一個我唔識ge阿sir,但係3個之中,最好人係我唔識o個個阿sir,副校長&Econ個阿sir都好嚴,一做錯就話ga la,搞到我都驚驚o地佢o地ar,又更加緊張wor~!!我o地有19個女仔參加左!!o係practice其間,我o地學左正確射波ge姿勢,傳波,仲有快ge來回跑...我o地由3點10練到4:45先走得,雖然得個幾鐘,但係好似好耐咁,可能我o地o係o個個幾鐘入面不停咁做野la,所以好(支力)ar~仲有聽日都要practice ar!!
返到屋企沖完涼上房,聽到Rich已經返左o黎仲入埋佢自己間房添,之後我冇理到,落返去電腦房搵Ksenia,等到7點幾,見Rich都冇動靜,我諗佢梗係訓左覺la,但係我 & Ksenia都好肚餓,但係屋企又冇野食wor,得腸仔 & 擺左o係冰箱好耐ge熱狗包,咁我o地咪整返熱o黎食lor,但係D包好難食,因為已經過左期幾日...我食左幾啖包都冇食lu,淨係食左兩條腸仔~今日Sue話佢有meeting,所以8點先返,咁我諗住佢返o黎會同我o地去食o野ga ma,點知佢一返到o黎就入埋房,冇出過o黎,所以我用下電腦,9點幾都去訓覺lu~~

台長: 貓糧
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文