24h購物| | PChome| 登入
2003-11-03 08:39:04| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Yosemite!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝6點鐘起身沖涼洗頭,跟住搞左一輪,搞掂晒D野,但係我仲未見Ksenia起身wor,因為Rich話8點去接Stephanie ma,7點Ksenia都未起身wor,咁我咪叫佢起身lor,8點我o地就出去la~我o地今日去Yosemite National Park!!臨出發之前Sue話尋晚o個度落雪,不過我o地都唔係話著左好多衫,我都係著左3件衫ja,仲要唔係厚,不過我就帶左條頸巾去lor!~去接完Stephanie我o地就去la~我個位好逼ar,因為我要坐o係Rich後面,佢o個架係小型甲蟲車,得兩度門o個種,所以佢唔夠位坐,要將個sit位夠後,所以搞到我好逼,仲逼足成日~我o地搭左成3個幾鐘車先去到Yosemite,跟住我o地去左油站間鋪頭買o野食,之後再上山去o個個National Park,行山路行左好耐,搞到我都有D car sick!!>.<但係上到去都總算值得,雖然上面好鬼凍,但係有雪景ar,因為尋晚落完雪,我咁大個女都係第一次見真ge雪景ja,好開心ar!!haha!!~~^^o個度周圍D景色都好靚ar,所以我o地影左好多相ar!~^^我o地又去左個瀑布,但係因為依家轉冬天,所以個瀑布冇乜水,好似人o地o係上面屙尿咁細....-.-"之後我o地o係車上面整三文治做lunch,跟住落車影下相,又上返車,不停咁上車落車,3點就返屋企lu!~今晚Stephanie仲會o係度過夜,Rich比錢我o地去supermarket買o野今晚煮飯,我o地今晚煮黑椒牛肉意粉,不過我比得太多黑椒,所以佢o地食得好似好辣咁...^^"跟住搞掂晒D碗碟就上房,洗面換衫,聽下歌,傾下偈,我仲打電話比媽咪,同佢o地傾左幾分鐘,約佢o地聽朝7點傾電話,11點幾就訓覺lu!!~

台長: 貓糧
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文