24h購物| | PChome| 登入
2006-07-25 11:51:06| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Motor ....*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(日) 7月23日 p.m. 1:00
今日好晏先起身...
食左d野後...正埋d野...
等淚打比我...
好耐佢都無打比我...
等我正好曬d野後...
我就sd msg 比佢...
p.m. 4:00 打比佢...
問佢起身未?
佢好似岩岩比我嘈醒左...
咁我就搭車去搵佢...
行左好耐先搵到戈間車行...
入左去戈度同佢吹水...
好悶!因為佢同人傾戈d.,我都唔岩ga...
悶左一陣...坐左個半鍾...
我地就去左M記食野,傾計...
一個鐘之後,就返去睇車...
坐到大約p.m. 7:30 ...
就試車,ok!
跟住同老闆佢地say bye後就走la...
陪佢去正番張SIM卡...
之後遊車河...
去左街市食糖水...
不過,收曬...
之後咪去海濱戈面買...
去左公園食,傾下計...
佢話如果我高d就高match d wo...
唉!我都想...
之後差唔多p.m. 10:00...
佢車我番去...
之後say bye...
返去食飯,睇TV,online,打比Michelle...
Send msg 比佢...同Mei傾電話...
a.m. 1:50 sleep...
唔知佢係咪對我有d feel?
我sd 話 叫佢早d訓.選拔比心機...
佢覆我...
一定la!天日搵你丫!傻瓜>3<
嗯,不過佢聽日咁唔得閒...
應該唔會la...
嗯!聽日後,再sd 比佢算la...
唔知係佢有feel 定 我有d關心佢le?
Hey! 順其自然 !

台長: Iting51
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文