24h購物| | PChome| 登入
2007-09-22 12:20:29| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/9/07 好驚...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一返到上ward
我同阿jade 就俾個姑娘叫左去同個pt 抽npa
咁當然即刻做la
點知抽完之後
個tuns 姑娘話佢之前已經抽左一次
問我地仲咩又repeat 做一次
咁我地當然話係姑娘叫la
個tuns姑娘就話
可能係個姑娘唔知佢抽左
所以....

而tuns姑娘就叫我地唔好send住
等佢攪清楚先
但等左好耐,都未有回覆
於是乎我地決定照send...

再過左半個鐘
d 姑娘交更,就知道件事
知道左抽左兩次npa
不過姑娘話問題唔係我地度
因為我地都係照order 做野
而問題在於tuns 姑娘冇記低佢自己抽左npa
亦冇同其他同事講低
唉,講真當時我地都好尷尬
好彩冇人追究咋....

不過就辛苦左pt nor....


而到左三點四,本來sister 叫我地放工
點知呢個時候
有個pt 既trach 塞左
就係咁,也最後唔單止冇得早放工
仲要比平時遲左十五分鐘先走得
都幾慘
但冇辦法:a,唔通唔理個pt放工咩
真係做唔出nor

台長: catherine
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文