24h購物| | PChome| 登入
2007-02-25 11:30:51| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24/2/07 初七人日活動

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

年初七,人日
今日去左阿may 屋企拜年
其實我地約左三點係旺角等ga
但大家攪下攪下
就係唸買咩去佢度拜年
都唸左好耐
最後買左兩盒貴貴雪糕同糯米磁..
不過成十個 人夾
冇所謂la

而五點終於去到阿may 屋企
玩左uno 同睇左佢地打麻雀
講真打到咁大
都唔係好想玩..
所以寧願睇下就算.....

八點半食野la,嘩勁多野食
估唔到d 賓賓整野都好好食
因為今日所有野都係佢地整ga

十點食完野,就繼續打麻雀
講真有時都覺得大家太在意打麻雀
令到大家都冇咩時間傾下計
就連食野都係急急腳食
唸住食住再打..
完全冇再十幾人一齊玩既意義
但都明既,始終打麻雀先係佢地既想
不過我始終認為
打一晚輸百幾二百蚊
都算幾多...
如果唔打錢,或者打細d
可能我都有少少興趣玩既.....

所以我最後十點半就走先
返到黎都十二點la
之後玩左我妹妹買既nds
就咁仲開心
一玩就玩到兩點半
完全唔捨得訓nor
原來有時打下機仲開心ga

台長: catherine
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文