24h購物| | PChome| 登入
2005-12-31 10:50:58| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27/12/05 南丫島之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好開心,
因為一早就約左Darren、May、阿公、
kaki、Tina、同阿輝一齊去南丫島
回想番上一次去既時候
都已經成兩年前,
今次所參與既人都已經唔同哂...

我地搭十一點幾班船
入到去索罟灣都係十二點
我地第一時間就買左串燒食
真係好好味呀
之後繼續行
冇幾耐,去到阿婆豆腐花
我地就一人叫左一碗黎食
但感覺都唔係太好食之喎
我同阿輝都記得
好似仲有另一間仲好食既係前面
於是我地為左去引證係唔係咁
我地七個人就決定去個間再試過

結果係:滑d、凍d nor
但我地係咁短時間食兩碗豆腐花
真係好飽呀
而且突然仲好怕豆腐花添...

食完野,繼續今次既健康之旅
邊行邊傾計既感筧都好開心
最後我地三點鐘,已經行到去榕樹灣了

雖然大家依然好飽
但我地繼續堅持係度食海鮮
最後七個人叫左聖子、蝦、扇貝、豆苗、炸魷魚、炒飯、賴尿蝦、咕嚕肉等
嘩,實在太豐富了
又話飽,但最後都食得哂
勁呀

食完野,五點了,
我地搭番船出尖沙咀
第一站去potter
因為阿輝話有五折喎
darren聽到之後,都不知幾想去買
估唔到又俾佢買到個背嚢
五折完之後,又真係好抵喎

買完野,行左一陣
都係六點九咋,咁早
於是我地又唸下,下一站會去既地方
最後我地選擇去左starbucks坐,飲野傾計
因為我地知道,去到唱k
根本冇可能大家傾到計
就係咁,就一直傾到十點幾,
等阿輝同完TKP學生食飯後再JOIN我地

JOIN番阿輝之後
我地又去食野
發覺今日不停係食、食同食
好恐怖呀
但每次大家都好可以食哂所叫既野
實在太厲害LA

食完宵夜之後
都成十一點半
由於聽日要帶學生去軍訓既關係
所以今日都唔可以玩咁夜呢
但今日已經好開心﹐好滿足
當然如果你可以出席埋
咁仲好LA

台長: catherine
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文