24h購物| | PChome| 登入
2001-08-13 10:32:06| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

王 力 宏 拒 與 陳 司 翰 合 照 拔 足 狂 奔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/08/01

商 台 與 港 台 昨 日 不 約 而 同 舉 辦 了 馬 拉 松 式 的 暑 期 活 動 , 其 中 商 台 昨 日 由 正 午 十 二 時 開 始 , 於 灣 仔 會 展 舉 辦 了 「 2001 漫 遊 拉 闊 音 樂 日 」 , 出 席 的 歌 手 包 括 何 韻 詩 、 李 彩 樺 、 恭 碩 良 、 Swing 和 方 力 申 等 歌 手 , 活 動 並 一 直 延 續 至 凌 晨 十 二 時 正 。

而 港 台 則 在 昨 日 下 午 二 時 , 於 廣 播 道 總 台 舉 辦 了 「 太 陽 計 劃 2001 — — 太 陽 日 」 活 動 , 出 席 的 歌 手 包 括 曾 傳 出 不 和 的 陳 司 翰 及 王 力 宏 , 活 動 一 直 至 下 午 六 時 才 結 束 。
昨 日 王 力 宏 與 陳 司 翰 雖 然 同 場 出 現 , 但 當 有 記 者 要 求 二 人 合 照 時 , 王 力 宏 竟 然 拔 足 狂 奔 , 令 正 在 等 候 拍 照 的 陳 司 翰 十 分 尷 尬 。 事 後 王 力 宏 在 電 話 中 回 應 說 : 「 我 因 為 約 左 鍾 珍 同 一 個 導 演 開 會 , 就 快 遲 到 , 所 以 唔 夠 時 間 影 相 者 ! 」
而 陳 司 翰 昨 日 則 說 : 「 無 所 謂 既 , 可 能 佢 太 忙 或 者 聽 唔 到 o者 , 下 次 見 面 再 影 過 囉 ! 」

蘋 果 日 報



王 力 宏 與 陳 司 翰 初 次 碰 頭 拒 合 照 掉 頭 走

港 台 昨 日 舉 行 「 太 陽 計 畫 2001 — — 太 陽 日 」 活 動 , 出 席 歌 手 有 陳 冠 希 、 謝 霆 鋒 、 王 力 宏 、 陳 司 翰 和 方 力 申 , 王 力 宏 和 他 的 「 翻 版 人 」 陳 司 翰 昨 日 首 次 碰 面 , 由 於 兩 人 外 形 相 似 , 加 上 簽 了 同 一 位 經 理 人 鍾 珍 後 , 即 傳 出 不 和 消 息 , 直 至 昨 日 兩 人 終 於 碰 面 , 當 記 者 邀 他 們 合 照 時 , 王 力 宏 卻 施 展 飛 毛 腿 神 功 由 後 山 走 人 , 留 下 陳 司 翰 一 人 滿 臉 尷 尬 !

約 了 導 演 開 會
由 於 港 台 安 排 陳 司 翰 緊 接 王 力 宏 之 後 表 演 , 當 王 力 宏 準 備 離 去 時 , 陳 司 翰 剛 好 到 場 , 記 者 便 邀 兩 人 合 照 , 想 不 到 王 力 宏 拋 下 一 句 「 佢 係 我 細 佬 」 後 , 即 一 支 箭 兜 後 面 小 山 坡 走 人 , 十 分 搞 笑 , 事 後 記 者 致 電 力 宏 , 他 解 釋 說 : 「 我 唔 係 唔 想 影 , 真 係 趕 時 間 , 因 為 我 約 了 經 理 人 同 導 演 開 會 , 下 次 有 機 會 再 影 啦 。 」

自 言 似 Kelly
而 陳 司 翰 則 大 方 地 說 : 「 唔 尷 尬 , 第 一 次 見 到 佢 真 人 , 幾 靚 仔 。 ( 靚 仔 過 你 ? ) 唔 好 咁 講 , 我 仲 有 得 撈 既 。 ( 覺 唔 覺 得 大 家 似 樣 呀 ? ) 係 都 似 Kelly 多 D 啦 。 ( 佢 好 似 唔 想 影 合 照 喎 ? ) 唔 介 意 , 我 當 佢 係 哥 哥 咁 , 佢 可 能 聽 唔 到 啦 , 可 能 太 多 野 做 , 頭 先 我 都 有 打 招 呼 , 佢 叫 我 Victor , 我 同 佢 Say Hi , 咁 就 走 左 , 好 匆 忙 。 」

東 方 日 報



同門師兄弟首次碰頭
王力宏避與陳司翰合照走後門鬆人

王力宏昨日出席港台活動,首次與同門師弟陳司翰碰面,但王力宏似乎有心迴避,相距甚遠匆匆跟司翰打招呼,接著便頭也不回走後門鬆人。

早前傳出王力宏不滿經理人鍾珍簽了陳司翰後,對他的照顧有所疏忽,所以另簽一位新台灣經理人。昨日港台為對撼商台《2001拉闊音樂日》,請來陳冠希、謝霆鋒及方力申等出席《太陽日》活動,其中Victor(陳司翰)安排緊接在師兄力宏後演出。

事有湊巧,在力宏接受記者訪問後離開時,與門外的Victor碰個正著。二人雖是首次碰面,力宏只舉高雙手,簡單說了句:「Hi!細佬。」便轉身向相反方向走,期間有人提議二人合照,但力宏充耳不聞未有停步,更罕有地取道港台後山小徑離開,剩下Victor企在一旁繼續拍照。

陳司翰讚力宏靚仔

事後力宏否認有心迴避合照,他說:「我真係趕住同鍾珍、導演開會,我唔係唔想合照,下次有時間可以再影。」Victor則表示未有因此事而感尷尬,他說:「可能佢真係聽唔到,又可能係佢多野做,頭先佢都有同我打招呼呀!佢仲叫我一聲Victor,同我Say聲Hi,跟住就見佢真係好匆忙走畄。」

首次與師兄碰頭,Victor大讚力宏靚仔,他說:「佢真人幾靚仔,但如果話我似佢,不如話我似Kelly多皷,不過我都唔會介意,我當佢好似一個大哥哥。」

太陽報




台長: CArmen
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文