24h購物| | PChome| 登入
2001-04-13 09:55:19| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

力宏週記#4~~color

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

親愛的朋友們:

您們好鳴這段日子New York 下了一場兩呎厚的暴風雪,將整個紐約市鋪天蓋地變得白皚皚一片。好像把紐約市任何東西都淹沒了。特別在夜裡,除了藉著月色看見茫茫雪影之外,其他東西好像都消失於漆黑的夜裡。

我即將推出的個人專輯,現在已完成了一半製作。為了這張專輯,每日我早上十時睡覺,晚上六時才起來工作,時間顛倒得如生活在香港一樣。但零晨時份工作也有好處鈉好寧靜、好舒服,靈感創作也較豐富,唯一不好是不能盡情奏樂拍打鼓聲和結他聲,怕把鄰居吵醒。
雖然如此,但這段日子我也是開心的,也過得很充實,人生也感到委實豐富。非常感謝大家時常寫信或e-mail給我!鼓勵我在音樂上我創作,我答應你們,我一定會全心全力做好音樂,也會將我們的靈魂置放在每一首歌曲中,務求令每一首歌曲都擁有生命力和驚喜。

我再次多謝曾經觀看過的朋友。自從參與影出後,也令我認識了很多有關影藝界的事,同時也因為這套電影,使我獲得提名為香港電影金像獎最佳男新人獎候選名單之一。

在下一期出版前,我會好想念你們,也會想著那美味無窮的中國菜色......

你的摰友
王力宏



Dear Friends,
How are you all doing? We just had a huge snow storm in New York this past week, about two feet of snow in total! This white wintery blanket covers everything, trees, houses, cars, and at night glows so brightly under the full moon that it makes the whole neighborhood fook blackfit.

I am now in the absolute middle of my album production, and living on HK time. This means that I wake up at 6 pm and go to bed around 10:30 am everday! Pretty crazy hours, but I've found that working through the night is the most creative time for me, and when I go back to Asia, I won't even have jetlag! The only problem is that sometimes when I play the drums or the electric guitar, it's too loud for the neighbors, so I have to record those tracks during waking hours. Overall though, I'm having a wonderful time. It's so rewarding create.

Thanks to all the fans who continue to e-mail me with letters of encouragement and supports for the new album's production. I promise you all that I am putting my heart and soul into each song, and that it will be an exciting album, full of life.

I'd also like to say thank you to all the people who sawmy first movie, China Strike Fprce. I have much to learn int he field of acting, and I am grateful to have to honor of being nominated for Best New Actor at this year's Hong Kong movie awards.

Till next month, I'll be thinking of you all, and missing the wonderful Chinese food.Yours truly,Leehom

All the best, Leehom


台長: CArmen
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文