24h購物| | PChome| 登入
2004-11-17 21:53:06| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我覺得...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我覺得,我好掛住澳門,澳門雖然細,但係細都有細的好處;但係好無奈,e+先係期中考,幾時得黎期末考,我幾時可以返澳門?!

我覺得,我好愛我的國文miss,我決定以後上國文堂俾足200% attention,哈~

我覺得,我亦都好愛我的變態英文呀sir,因為正因為佢變態地叫我地背左o個8課書裡面的字,於是我今期Newsweek可以隻隻封面標題的字都識。

我覺得,我只要考多4個星期試(include this week),再係2個星期裡面交2個報告(每星期一個),再用2個星期準備期中考,再考多一個星期期中考就可以返澳門...

我覺得,我有排都唔可以鍾意訓幾耐就訓幾耐,但係訓覺係我嗜好,可唔可以唔好要我返澳門先可以訓...

我覺得,星期五我見到我爸爸媽媽的時候,我會忍唔住,我亦都好驚我會忍唔住,我真係唔敢諗落去;走的時候我係佢地面前已經忍得好辛苦,我真係唔知今次見佢地會點...我真係唔想係佢地面前喊...

我覺得,s.h.e. 的別說對不起好好聽...

我覺得,如果我仲唔去沖涼溫書的話,我今晚將會唔駛訓!

我覺得,我有好多野想講,但係有種唔知從邊度講起的感覺~

我覺得,如果我收到信,會係一件好幸福的事,你地想唔想我幸福d,想的話唔該踴躍d回信同寄信...

我覺得,我應該要感謝主~

台長: 小盈
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文