24h購物| | PChome| 登入
2005-08-21 00:21:11| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

千杯不醉

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚和袁袁、ah肥和其餘2個佢地ge朋友去MK百老匯看*千杯不醉*~

如果唔係為左吳彥祖,落雨落到倒水咁真係咪搞我ar~~

成套戲中規中矩la~~

果個楊千嬅真係唔該摺埋la~~咁ge演技~~~

最正就係方中信~~

"Fax個e mail比你ar下"~~笑死人la~~~

至於關於我升學ge問題呢~~

我會堅持自己ge選擇~

科係我揀ge、條路係我自己行ge~

我會為我ge人生負責~

唔可以比2日我去決定我以後幾十年ge人生law~

ps*e+聽緊柯有倫ge first album~正!!

由上年仔仔套*戰神*片頭曲開始留意佢~

今年終於出碟la~~~希望佢長做長有la~~

台長: Caca
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文