24h購物| | PChome| 登入
2004-05-06 10:02:59| 人氣105| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

如何成為班中名人?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我記得三年前我仲响21313讀書 (yr2), 我開始睇o果啲英文商業書...."如何成為領袖", "完美人際关係", "如何決策", "如何令公司更成功", "CEO"仲有好多关於電子商業, 全球大企業, FORTUNE, 啲書.當你經常接觸呢啲資訊, 理論, 你就會不自覺咁代入呢種環境裡面, 好想第時有機會真係卞做到一個出色商人, 領導一大班人, 幾型....所以當時好有衝勁去學好多嘢....

不過呢, 當我响呢喥讀之後, 我發覺原來要真係做到, 只係要apply呢啲書本理論响實際環境其實好難...."人際关係"係一個重點....只要有啲人阻撓你去推行一啲policy....無論你個idea有幾掂....都會俾人打落十八層.....

所以.....當大家要响公司出位....首先要睇吓啲辦公室政治人際关係.....你唔去做好自己公關形象....想搵人幫都難.....

我呢, 可能o果時睇開"how to perfect yr 人際关係"啲書....响IVE都有唔錯人際关係.....無論係同學或者係老師

有日同個朋友傾開呢個問題.....佢話其實邊到需要做埋呢啲嘢, 咁麻煩....大家做朋友啫....開開心心咪得囉.....我就話...當大家冇利益衝突時仲可以.....
當有利益時, 你同人哋关係唔好...無論你有幾做到嘢....都有麻煩....

不過在此聲明, 以下內容唔係個個o岩用, 由其o果啲唔鐘意social的朋友...仲有...要明白呢啲嘢講天時地理人和.....唔係個個都掂o架...最最重要係....呢啲嘢真係講心...千其唔好迫自己去做.....因為始終你冇心去improve係唔會有太大change......兼且係唔會响短時間見效....起碼你要用1/2年時間至見到啲成效.....我就用咗差唔多一年至睇到啲嘢

咁而家就開始第一堂

當你想由一個無名小子變成班中之星......首先要同啲老師打好关係....(呢喥應該冇啲miss 阿sir睇呱).....仲要係愈高級愈好.....that's all about power....起碼你要搵個照得吓.....無論做project, assignment, 叫佢哋俾多啲comment, advices......對自己又有好處, 又可以响佢哋心裡面 build up 一個好image; 又或者有functions 做.....第一個會搵當然係你....寫份cv都好睇好多...咁當然....你自己唔真係努力吓讀書.....呢啲嘢對你的成績係唔會有幫助......

之後其實仲有好多嘢大家要留意...不過呢....為咗吸引你哋會一直返嚟睇,我會分開幾日同大家探討呢個學校裡面的人際关係意題

台長: Confusing
人氣(105) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文