24h購物| | PChome| 登入
2005-10-13 03:16:37| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

師姐

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天好早起身返 VTC 上 Training 堂.
課堂是學一個叫 Rhino 的設計軟件呢!

一入到課室,清一色差不多全是"佬"! 而我都習慣了~(學校都係咁~)
所以我一個好自然咁找咗個風口位坐下,
很好彩的竟然給我認識了個怕羞的靚仔呢!!!^ ^
原來靚仔叫"阿琦",在名珠寶店做designer o家~
哈哈~佢對我很好噢~
software上好多唔識的都好耐心咁教我,
認識的第一天,我們就單獨一齊去食lunch 了~ yeah!!

食完午飯後,我們兩個一齊去行咗陣街街,看的全是不同珠寶店的貨品......
一個鐘頭很快咁,就俾我們消摩掉了~ ^ ^

下午回到VTC上堂,認識了同堂的一對貌似兩爺孫的男子.
可惡的男人!
本小姐今天都只不過係穿得比較斯文吧了,
你倆人也不用尊稱我為"師姐"吧?!!!
君不見我面上有多"青春"的嗎?!

可惡的男人!
你都年過半百,而且有"地中海"加"眼濛濛"了,
竟夠膽"師姐"前,"師姐"後咁叫我,
搞到我都唔知應唔應你好......(唔應佢又好似唔太尊重老人家...)



呀!!!!!你們倆個好衰o家!!!
都係怕羞靚仔好d~~ ^ ^

台長: 樂富元老

您可能對以下文章有興趣

人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文