24h購物| | PChome| 登入
2004-07-08 20:52:48| 人氣5| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

...(07/07)第三天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第三天,我又打了關於呢份工的感想

於是,我也問自己,我會不會每星期最少為這
份工打一篇..我也不敢肯定….有時間就打~吧

踏入TRAINING 第三天,應用性多D既
野先來教,有個咪SET..對住電腦打..
個FEEL 係幾正~~HAHA


TRAINING 好多時間,大家都唔駛點做
坐響度聽下幾個阿HEAD講野
我覺得其中一個阿HEAD講野黃生講一樣野好正確
他話,來到呢度既人..來自不同院校
有出名有唔出名,但呢d 唔等於同工作能力成正比
就好似今年大專盃1 st由樹仁拿到
和希臘拿到歐洲盃咁
呢句話啟示左我一d野…
你完全唔mind 校名係騙人
但因為呢個mind,我比其他人更努力去
build up 自己,充實自己..咁可以給我更多推動力


而我更深信如果我地辯論隊成team 人唔好浪費
暑假.,一心去提升自己,嚴格收yr1, 團結合力
目標清晰
如希臘般..雖然沒有名球星,但團結一心
盡力而為向同一目標前進
下屆大專盃也將屬於我們...(十年了..)

開始同D同學熟LA…
今日同樹仁RITA .UST KATHY 同TONY食飯
大家都好隨和,好易相處
原來仲有幾個住得好近我,樹仁GRACE,HKU MAGGIE
一起放工…GRACE 個人好得意..MAGGIE
`文靜D (呢D 野當然係在GRACE 同 我比較出來
的結果LA~)…

台長: 安安
人氣(5) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文